APIE MUS

1. Apie mus

Jau 14 metų sėkmingai teikiame daugiabučių gyvenamųjų namų ir bendrojo naudojimo objektų administravimo bei techninės priežiūros paslaugas.

Daug dėmesio skiriame atsinaujinantiems ištekliams ir jų pritaikymui namų remonto darbuose bei modernizavimo procesuose.

Mūsų išskirtinumas – ypatingas dėmesys „žalių“ bei inovatyvių sprendimų integravimui į veiklos procesus bei medžiagas, kurios nekenktų gamtai ir žmonių sveikatai.

„Green Admin“ dirba tik profesionalūs ir kompetentingi darbuotojai, kurie nuolat bendradarbiauja su kitų sričių ekspertais, šiuolaikinės įrangos gamintojais ir tiekėjais, domisi rinkos naujovėmis, kad teikiamos paslaugos atitiktų aukščiausios kokybės bei standartų reikalavimus.

Padėti Jums galime visoje Lietuvoje – kartu su „Green Admin“ komanda viskas paprasta ir laiku!

 

2. Ilgametė patirtis būstų aplinkos priežiūros veikloje

Mūsų tikslas – paversti kiekvieną prižiūrimą namą bei jo aplinką gyvenimui bei poilsiui patrauklia vieta!

Įgijome būstų savininkų pasitikėjimą ne tik dėl kokybiškos pastatų priežiūros, bet ir nuolatinio rūpinimosi namams priskirtomis teritorijomis, dažniausiai kylančių aplinkos problemų sprendimų, siekiant sukurti saugesnę ir patogesnę gyventojų kasdienybę:

 

  • tvarkome ir namų kiemus – gėlynus, medžius, takelius, vaikų žaidimo aikšteles;
  • įrenginėjame papildomas parkavimo vietas, atnaujiname pėsčiųjų takus;
  • glaudžiai bendradarbiaujame su savivaldybėmis, sprendžiant parkavimo vietų problemas ir kiemų apšvietimo klausimus.

3. Galimybė tiesiogiai susisiekti su namo vadybininku

Sparti verslo skaitmenizacija ir paslaugų persikėlimas į elektroninę erdvę dažnai apriboja vartotojų galimybes tiesiogiai bendrauti su jų teikėjais, todėl siekdami suteikti visapusiškai kokybiškas paslaugas, „Green Admin“ komanda užtikrina operatyvų klientų aptarnavimą:

 

  • kiekvienam įmonės administruojamam namui yra paskiriamas vadybininkas, kuris tiesiogiai bendrauja su klientais. Gyventojai gali betarpiškai jį informuoti apie iškilusias problemas, užduoti klausimus, o vadybininkas nedelsdamas reaguoja į gautas užklausas;
  • gyventojai gali kreiptis dėl būsto administravimo, patalpų ar namo konstrukcijų atnaujinimo darbų, jų kainų bei įgyvendinimo terminų, susidūrus su namo priežiūros, patalpų eksploatacijos nesklandumais ar kitomis neatidėliotinomis problemomis;
  • paskirtas vadybininkas ne tik kaupia, bet ir valdo svarbiausią su jūsų nekilnojamo turto objektu susijusią informaciją, o taip pat ir nuolat tobulina savo įgūdžius, konsultuojasi su įvairių sričių specialistais.

4. Namo savininkai įtraukiami į priežiūros bei administravimo darbų procesą

Siekiant priimti teisingus ir klientų poreikius atitinkančius sprendimus teikiamų paslaugų atžvilgiu, didelį dėmesį skiriame bendradarbiavimui su klientais, kuris padeda užtikrinti darbų proceso vykdymą abipusiu sutarimu:

 

  • administratorius kiekvienam namui organizuoja metinius susirinkimus;
  • būsto savininkams pristatomos išsamios veiklos ir finansų metinės ataskaitos;
  • gyventojai gali patys siūlyti savo idėjas, pastebėjimus bei išrinkti savo atstovą, kuris pagerintų komunikaciją su administratoriumi ir padėtų greičiau priimti reikiamus sprendimus.

5. Visapusiška veiklos atskaitomybė būsto savininkams ir jų atstovavimas

Laiku suteikiame išsamią ir svarbiausią informaciją gyventojams:

 

  • siekiant, kad informacija pasiektų kiekvieną asmeniškai – pranešimai siunčiami elektroniniu paštu, korespondencija paliekama pašto dėžutėse ar pranešama telefonu;
  • visas aktualias naujienas galima sužinoti www.greenadmin.lt arba paskambinus telefonu +370 650 70233;
  • administratoriaus ar pačių savininkų iniciatyva gali būti šaukiami susirinkimai;
  • esame atsakingi ne tik už namo priežiūrą ir administravimą, bet taip pat atstovaujame bendrasavininkus teisminėse bylose, valstybinėse institucijose bei teikiame ataskaitas ir pasiūlymus.